Thursday, March 28, 2013

The anthem of black dogs ....



«Ο ΥΜΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ», Λουκιανός Κηλαηδόνης, (διασκευή)
Στα ξενύχτια λέμε ναι,                                                                     
και στις τρέλες λέμε ναι,                                                                    
στα κορίτσια λέμε ναι,
και στα κόμικς λέμε ναι,
στους απέξω λέμε ναι,
στους εντάξει λέμε ναι

Όχι λέμε στις κότες,
όχι και στους ξενέρωτους,
Όχι λέμε στις κότες,
όχι στους κυριλέ.

Στους δικούς μας λέμε ναι,
και στους ξύπνιους λέμε ναι,
στους μουσάτους λέμε ναι,
στους φευγάτους λέμε ναι,
στα μπαράκια λέμε ναι,
στα παπάκια λέμε ναι

Όχι στους τεχνοκράτες,
όχι και στις κυρίες τους,
Όχι στους τεχνοκράτες
όχι στους λογικούς.
                                   
Στην τρέλα, ΝΑΙ, στα πάρτι, ΝΑΙ,
Στη δράση, ΝΑΙ, στη βράση, ΝΑΙ,
στη σάμπα, ΝΑΙ, στο τζάμπα, ΝΑΙ,
στη ρέγκε, ΝΑΙ, στη ντίσκο, ΝΑΙ,
στους μαύρους ΝΑΙ, στους γαύρους, ΝΑΙ,
στους αναλφάβητους  ΝΑΙ.

Στους φαντάρους λέμε ναι
και στους γύφτους λέμε ναι,
στους μαλλιάδες λέμε ναι,
στους ροκάδες λέμε ναι,
στις κουκλάρες λέμε ναι
στα κοκτέιλς λέμε ναι

Όχι λέμε στην πρέζα,
όχι και στη εξάρτηση΄
όχι στην ηρωίνη,
όχι στα σκληρά.

Στην άπλα, ΝΑΙ, στην ξάπλα, ΝΑΙ,
στις βάρκες, ΝΑΙ, στις τσάρκες, ΝΑΙ,
στους φίλους, ΝΑΙ, στις πλάκες, ΝΑΙ,
στους σκύλους, ΝΑΙ, στις γάτες, ΝΑΙ,
στους Μήτσους, ΝΑΙ, στους Κίτσους, ΝΑΙ,

στην αντισύλληψη, ΝΑΙ.


Στα ωραία  λέμε ναι,
και στα κόλπα  λέμε ναι,
στους τζαζίστες λέμε ναι,
στους μπλουζίστες λέμε ναι,
στις ζηλιάρες λέμε ναι,
στις τρελιάρες λέμε ναι

Όχι παιδιά στις ψόφιες,
όχι και στους άσχετους
όχι παιδιά στους βλάκες,
όχι στους σοβαρούς.

Πα ρα παμ, παραραραραμ …..

Όχι παιδιά στις ψόφιες,
όχι και στους κρυόκωλους,
όχι παιδιά στους βλάκες,
όχι στους χαζούς.
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!


THE HYMN OF BLACK DOGS
To night-watch we say yes,
and to mad things we say yes
to mysteries we say yes,
to girls we say yes,
to outsiders we say yes
to OK guys we say yes.

No we say to hens
no and to wet blankets
no we say to hens
no to fashion victims.

To our guys we say yes
and to smart guys we say yes
to unshaven guys we say yes
 to passers-by we say yes.
to bars we say yes
to ducks we say yes.

No to technocrats,
no to their ladies too,
no to technocrats
no to rational people.

To madness yes, to parties yes,
to action yes, to fun yes,
to samba yes, to free of charge things yes,
to reggae music yes, to disco yes,
to black guys yes, to fish yes,
to illiterate people yes.


To soldiers we say yes,
and to gypsies we say yes,
to long-haired people we say yes,
to rock fans we say yes,
to dolls we say yes.
to cocktails we say yes

No we say to drug use,
no to addiction, too,
no to heroin,
no to tough drugs.

To relaxation YES, to laying down YES,
to boats YES, to walks YES,
to friends YES, to jokes YES,
to dogs YES, to cats YES,
to every guy named Mitsos, YES,
to every guy named Kitsos, YES
to contraception, YES.

To nice things we say yes
and to tricks we say yes,
to jazz fans we say yes
and to blues fans we say yes,
to jealous girls we say yes,
to mad girls we say yes

Guys no to dead alike girls,
no to loosers too,
guys no to stupid people,
no to serious people.

Pa ra ram, parararam…….

Guys,  no to dead alike girls,
no to cold people too,
guys,  no to stupid people,
 no to fools.
YESSSSSSS!!




ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το τραγούδι «Ο ύμνος των μαύρων σκυλιών», σε στίχους και μουσική του Λουκιανού Κηλαηδόνη, συμπεριλαμβάνεται στο δίσκο «Τραγούδια για κακά παιδιά», που κυκλοφόρησε το 1986, ενώ υπάρχει και δεύτερη -πιο πρόσφατη-εκτέλεση από το συγκρότημα «ONIRAMA».
 Η επιλογή & διδασκαλία του συγκεκριμένου τραγουδιού έγινε για τις ανάγκες του Ευρωπαϊκού προγράμματος COMENIUS,  στα  πλαίσια της θεματικής ενότητας ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Στόχος: Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τη σημασία της ανεκτικότητας, της αποδοχής διαφόρων και διαφορετικών καταστάσεων μέσα στην καθημερινή μας ζωή, με ένα ευχάριστο τρόπο, αλλά παράλληλα να καταλάβουν ότι υπάρχουν όρια, επιλογές που μας κατευθύνουν σε ένα καλύτερο παρόν & μέλλον, σε προσωπικό & κοινωνικό επίπεδο.
Η διδακτική προσέγγιση έγινε με συνεργατική διδασκαλία, χρήση διαλόγου και αυτενέργεια, στο τμήμα Β1 του 6ου Γυμνασίου Μυτιλήνης.
Η μέθοδος διδασκαλίας ήταν κειμενοκεντρική, ερμηνευτική, επαγωγική, αναλυτική – συνθετική.
·         Μοίρασμα φωτοτυπιών με τους στίχους του τραγουδιού  στους μαθητές
·         Παρουσίαση στίχων τραγουδιού
·         Ερωτήσεις κατανόησης
·         Ανάλυση
·         Σύνθεση.
Αναμενόμενα αποτελέσματα:
·         1. Να επιτευχθούν αβίαστα όλοι οι στόχοι.
·         2. Να γίνει ένα ευχάριστο, φυσιολογικό & αποτελεσματικό μάθημα.
Α΄ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
·         Παρουσίαση των στίχων του τραγουδιού, λεξιλογική εξομάλυνση , ορισμός βασικού θέματος.
        Β΄  ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
       Ανάλυση κατά θεματικές ενότητες (στροφές) με κατευθυνόμενες ερωτήσεις:
1.  Σε τι λέει «ναι» ο στιχουργός στην πρώτη στροφή; (ξενύχτια, τρέλες, κορίτσια, κόμικς, στους ξένους, στους εντάξει τύπους).
2. Ποιούς απορρίπτει στη δεύτερη στροφή;( τους δειλούς, όσους δεν έχουν χιούμορ, τους κολλημένους με την εξωτερική τους εμφάνιση)
3.  Στην τρίτη στροφή ποιούς αποδέχεται;( τους δικούς μας ανθρώπους, τους έξυπνους, τους ονειροπόλους, τους διανοούμενους- προοδευτικούς , τα μπαράκια, τα μικρά-ακίνδυνα μηχανάκια-παπάκια).
4. Τι απορρίπτει στην τέταρτη στροφή;( τους τεχνοκράτες & τις κυρίες τους-νεόπλουτους γενικότερα- και όσους δεν είναι τολμηροί).
5.  Τι θέλουμε στη ζωή μας;( την τρέλα, τα πάρτι, τις δραστηριότητες, το χορό, τη μουσική, τη διασκέδαση, τους ενδιαφέροντες ανθρώπους ανεξαρτήτως χρώματος, αθλητικών προτιμήσεων και μόρφωσης).
6.  Ποιους άλλους δεχόμαστε; (τους φαντάρους, τους γύφτους,  τους όμορφους, τα κοκτέιλ, όσους έχουν μακριά μαλλιά και τους οπαδούς της μουσικής ροκ).
7. Τι αρνούμαστε;(τα ναρκωτικά και κάθε άλλη εξάρτηση).
8.  Τι άλλο μας αρέσει να υπάρχει στη ζωή μας;( βόλτες, ταξίδια, χαλαρότητα, ξεκούραση, φίλοι, αστεία, κατοικίδια ζώα, προστασία, αντισύλληψη).
9. Στην ένατη στροφή με τι άλλο ολοκληρώνουμε τον «κύκλο» των προτιμήσεών μας;(με καθετί  ωραίο και έξυπνο, αλλά και με τρελούτσικους, ζηλιάρηδες ανθρώπους).
10. Τελειώνοντας, τι άλλο απορρίπτουμε; ( τους άσχετους, όσους κάνουν ανοησίες και επικίνδυνες χαζομάρες, όσους φτάνουν να μοιάζουν με νεκρούς, λόγω καταχρήσεων, κακής διατροφής, aids).
Γ΄  ΣΤΑΔΙΟ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Σύνθεση:  Ποια μηνύματα  «περνά» ο στιχουργός μέσα απ’ το συγκεκριμένο τραγούδι;
·         Είναι ωραίο να δεχόμαστε & να σεβόμαστε όλους τους ανθρώπους στη ζωή μας, ανεξάρτητα από την εξωτερική εμφάνιση, την εθνικότητά τους, τη μόρφωσή τους, τις μουσικές ή αθλητικές τους προτιμήσεις.
·         Σεβόμαστε και προστατεύουμε τη ζωή μας, δεν τη βάζουμε σε κίνδυνο συνειδητά.
·         Απολαμβάνουμε με ασφάλεια τις ομορφιές της ζωής(διασκέδαση, ταξίδια, φιλίες, έρωτα).
·         Αρνούμαστε καθετί που βάζει τη ζωή σε κίνδυνο (ναρκωτικά, εξαρτήσεις, νευρική ανορεξία, κόντρες με αυτοκίνητα & μηχανές, βία σε γήπεδα, μεθύσια, έρωτας χωρίς προφυλάξεις).
·          Δίνουμε αξία στον άνθρωπο κι όχι στη εμφάνιση, στα ρούχα ή τα γούστα που έχει.
Συμπεράσματα:
Αποφεύγουμε το ρατσισμό, τη ξενοφοβία & το φανατισμό.
Λέμε ΝΑΙ σε ό,τι και σε όποιον δίνει χαρά και νόημα στη ζωή μας!!!!!!!!!
                                                                                     Αγγελική Προβέτζα
                                                                                         Φιλόλογος










 
«Ο ΥΜΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ», Λουκιανός Κηλαηδόνης, (διασκευή)
Στα ξενύχτια λέμε ναι,                                                                     
και στις τρέλες λέμε ναι,                                                                    
στα κορίτσια λέμε ναι,
και στα κόμικς λέμε ναι,
στους απέξω λέμε ναι,
στους εντάξει λέμε ναι

Όχι λέμε στις κότες,
όχι και στους ξενέρωτους,
Όχι λέμε στις κότες,
όχι στους κυριλέ.

Στους δικούς μας λέμε ναι,
και στους ξύπνιους λέμε ναι,
στους μουσάτους λέμε ναι,
στους φευγάτους λέμε ναι,
στα μπαράκια λέμε ναι,
στα παπάκια λέμε ναι

Όχι στους τεχνοκράτες,
όχι και στις κυρίες τους,
Όχι στους τεχνοκράτες
όχι στους λογικούς.
                                   
Στην τρέλα, ΝΑΙ, στα πάρτι, ΝΑΙ,
Στη δράση, ΝΑΙ, στη βράση, ΝΑΙ,
στη σάμπα, ΝΑΙ, στο τζάμπα, ΝΑΙ,
στη ρέγκε, ΝΑΙ, στη ντίσκο, ΝΑΙ,
στους μαύρους ΝΑΙ, στους γαύρους, ΝΑΙ,
στους αναλφάβητους  ΝΑΙ.

Στους φαντάρους λέμε ναι
και στους γύφτους λέμε ναι,
στους μαλλιάδες λέμε ναι,
στους ροκάδες λέμε ναι,
στις κουκλάρες λέμε ναι
στα κοκτέιλς λέμε ναι

Όχι λέμε στην πρέζα,
όχι και στη εξάρτηση΄
όχι στην ηρωίνη,
όχι στα σκληρά.

Στην άπλα, ΝΑΙ, στην ξάπλα, ΝΑΙ,
στις βάρκες, ΝΑΙ, στις τσάρκες, ΝΑΙ,
στους φίλους, ΝΑΙ, στις πλάκες, ΝΑΙ,
στους σκύλους, ΝΑΙ, στις γάτες, ΝΑΙ,
στους Μήτσους, ΝΑΙ, στους Κίτσους, ΝΑΙ,

στην αντισύλληψη, ΝΑΙ.


Στα ωραία  λέμε ναι,
και στα κόλπα  λέμε ναι,
στους τζαζίστες λέμε ναι,
στους μπλουζίστες λέμε ναι,
στις ζηλιάρες λέμε ναι,
στις τρελιάρες λέμε ναι

Όχι παιδιά στις ψόφιες,
όχι και στους άσχετους
όχι παιδιά στους βλάκες,
όχι στους σοβαρούς.

Πα ρα παμ, παραραραραμ …..

Όχι παιδιά στις ψόφιες,
όχι και στους κρυόκωλους,
όχι παιδιά στους βλάκες,
όχι στους χαζούς.
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!


THE HYMN OF BLACK DOGS
To night-watch we say yes,
and to mad things we say yes
to mysteries we say yes,
to girls we say yes,
to outsiders we say yes
to OK guys we say yes.

No we say to hens
no and to wet blankets
no we say to hens
no to fashion victims.

To our guys we say yes
and to smart guys we say yes
to unshaven guys we say yes
 to passers-by we say yes.
to bars we say yes
to ducks we say yes.

No to technocrats,
no to their ladies too,
no to technocrats
no to rational people.

To madness yes, to parties yes,
to action yes, to fun yes,
to samba yes, to free of charge things yes,
to reggae music yes, to disco yes,
to black guys yes, to fish yes,
to illiterate people yes.


To soldiers we say yes,
and to gypsies we say yes,
to long-haired people we say yes,
to rock fans we say yes,
to dolls we say yes.
to cocktails we say yes

No we say to drug use,
no to addiction, too,
no to heroin,
no to tough drugs.

To relaxation YES, to laying down YES,
to boats YES, to walks YES,
to friends YES, to jokes YES,
to dogs YES, to cats YES,
to every guy named Mitsos, YES,
to every guy named Kitsos, YES
to contraception, YES.

To nice things we say yes
and to tricks we say yes,
to jazz fans we say yes
and to blues fans we say yes,
to jealous girls we say yes,
to mad girls we say yes

Guys no to dead alike girls,
no to loosers too,
guys no to stupid people,
no to serious people.

Pa ra ram, parararam…….

Guys,  no to dead alike girls,
no to cold people too,
guys,  no to stupid people,
 no to fools.
YESSSSSSS!!




ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το τραγούδι «Ο ύμνος των μαύρων σκυλιών», σε στίχους και μουσική του Λουκιανού Κηλαηδόνη, συμπεριλαμβάνεται στο δίσκο «Τραγούδια για κακά παιδιά», που κυκλοφόρησε το 1986, ενώ υπάρχει και δεύτερη -πιο πρόσφατη-εκτέλεση από το συγκρότημα «ONIRAMA».
 Η επιλογή & διδασκαλία του συγκεκριμένου τραγουδιού έγινε για τις ανάγκες του Ευρωπαϊκού προγράμματος COMENIUS,  στα  πλαίσια της θεματικής ενότητας ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Στόχος: Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τη σημασία της ανεκτικότητας, της αποδοχής διαφόρων και διαφορετικών καταστάσεων μέσα στην καθημερινή μας ζωή, με ένα ευχάριστο τρόπο, αλλά παράλληλα να καταλάβουν ότι υπάρχουν όρια, επιλογές που μας κατευθύνουν σε ένα καλύτερο παρόν & μέλλον, σε προσωπικό & κοινωνικό επίπεδο.
Η διδακτική προσέγγιση έγινε με συνεργατική διδασκαλία, χρήση διαλόγου και αυτενέργεια, στο τμήμα Β1 του 6ου Γυμνασίου Μυτιλήνης.
Η μέθοδος διδασκαλίας ήταν κειμενοκεντρική, ερμηνευτική, επαγωγική, αναλυτική – συνθετική.
·         Μοίρασμα φωτοτυπιών με τους στίχους του τραγουδιού  στους μαθητές
·         Παρουσίαση στίχων τραγουδιού
·         Ερωτήσεις κατανόησης
·         Ανάλυση
·         Σύνθεση.
Αναμενόμενα αποτελέσματα:
·         1. Να επιτευχθούν αβίαστα όλοι οι στόχοι.
·         2. Να γίνει ένα ευχάριστο, φυσιολογικό & αποτελεσματικό μάθημα.
Α΄ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
·         Παρουσίαση των στίχων του τραγουδιού, λεξιλογική εξομάλυνση , ορισμός βασικού θέματος.
        Β΄  ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
       Ανάλυση κατά θεματικές ενότητες (στροφές) με κατευθυνόμενες ερωτήσεις:
1.  Σε τι λέει «ναι» ο στιχουργός στην πρώτη στροφή; (ξενύχτια, τρέλες, κορίτσια, κόμικς, στους ξένους, στους εντάξει τύπους).
2. Ποιούς απορρίπτει στη δεύτερη στροφή;( τους δειλούς, όσους δεν έχουν χιούμορ, τους κολλημένους με την εξωτερική τους εμφάνιση)
3.  Στην τρίτη στροφή ποιούς αποδέχεται;( τους δικούς μας ανθρώπους, τους έξυπνους, τους ονειροπόλους, τους διανοούμενους- προοδευτικούς , τα μπαράκια, τα μικρά-ακίνδυνα μηχανάκια-παπάκια).
4. Τι απορρίπτει στην τέταρτη στροφή;( τους τεχνοκράτες & τις κυρίες τους-νεόπλουτους γενικότερα- και όσους δεν είναι τολμηροί).
5.  Τι θέλουμε στη ζωή μας;( την τρέλα, τα πάρτι, τις δραστηριότητες, το χορό, τη μουσική, τη διασκέδαση, τους ενδιαφέροντες ανθρώπους ανεξαρτήτως χρώματος, αθλητικών προτιμήσεων και μόρφωσης).
6.  Ποιους άλλους δεχόμαστε; (τους φαντάρους, τους γύφτους,  τους όμορφους, τα κοκτέιλ, όσους έχουν μακριά μαλλιά και τους οπαδούς της μουσικής ροκ).
7. Τι αρνούμαστε;(τα ναρκωτικά και κάθε άλλη εξάρτηση).
8.  Τι άλλο μας αρέσει να υπάρχει στη ζωή μας;( βόλτες, ταξίδια, χαλαρότητα, ξεκούραση, φίλοι, αστεία, κατοικίδια ζώα, προστασία, αντισύλληψη).
9. Στην ένατη στροφή με τι άλλο ολοκληρώνουμε τον «κύκλο» των προτιμήσεών μας;(με καθετί  ωραίο και έξυπνο, αλλά και με τρελούτσικους, ζηλιάρηδες ανθρώπους).
10. Τελειώνοντας, τι άλλο απορρίπτουμε; ( τους άσχετους, όσους κάνουν ανοησίες και επικίνδυνες χαζομάρες, όσους φτάνουν να μοιάζουν με νεκρούς, λόγω καταχρήσεων, κακής διατροφής, aids).
Γ΄  ΣΤΑΔΙΟ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Σύνθεση:  Ποια μηνύματα  «περνά» ο στιχουργός μέσα απ’ το συγκεκριμένο τραγούδι;
·         Είναι ωραίο να δεχόμαστε & να σεβόμαστε όλους τους ανθρώπους στη ζωή μας, ανεξάρτητα από την εξωτερική εμφάνιση, την εθνικότητά τους, τη μόρφωσή τους, τις μουσικές ή αθλητικές τους προτιμήσεις.
·         Σεβόμαστε και προστατεύουμε τη ζωή μας, δεν τη βάζουμε σε κίνδυνο συνειδητά.
·         Απολαμβάνουμε με ασφάλεια τις ομορφιές της ζωής(διασκέδαση, ταξίδια, φιλίες, έρωτα).
·         Αρνούμαστε καθετί που βάζει τη ζωή σε κίνδυνο (ναρκωτικά, εξαρτήσεις, νευρική ανορεξία, κόντρες με αυτοκίνητα & μηχανές, βία σε γήπεδα, μεθύσια, έρωτας χωρίς προφυλάξεις).
·          Δίνουμε αξία στον άνθρωπο κι όχι στη εμφάνιση, στα ρούχα ή τα γούστα που έχει.
Συμπεράσματα:
Αποφεύγουμε το ρατσισμό, τη ξενοφοβία & το φανατισμό.
Λέμε ΝΑΙ σε ό,τι και σε όποιον δίνει χαρά και νόημα στη ζωή μας!!!!!!!!!
                                                                                     Αγγελική Προβέτζα
                                                                                         Φιλόλογος


Μετάφραση στην αγγλική γλώσσα.



               
LESSON PLAN
The song «the anthem of black dogs” with lyrics and music by Loukianos Kelaidonis is included in the album 'Songs for Bad Boys' which was released in 1986. There is also a second and more resent version of the song by the band 'Onirama'. This song was chosen and is taught in accordance with the parameters of the sub-project 'Tolerance' of the European Comenius programme.
Aims: To raise the awareness of students to the meaning of tolerance in order that they may learn, in a pleasant way, to accept diversity and different circumstances in daily life, but also at the same time to understand that there are limits and choices that direct us to a better present and future on both personal and social levels. 
The teaching approach is accomplished through cooperative instruction, the use of dialogue and through encouraging initiative in the B1 class of the 6th High School of Mytilene.
The method of teaching is based on the interpretive, analytical and synthetical study of literature through the following:
o   Distribution of photocopies of the song's lyrics to the students.
o   Presentation of the lyrics.
o   Comprehensive questions.
o   Analysis.
o   Synthesis.
Expected results: 
o   To accomplish the aims with ease.
o   To have a pleasant and successful lesson.
Teaching Stage A'
o   Presentation of the song's lyrics, lexical normalization and determination of the basic theme.
Teaching stage B'
Analysis of the lyrics per thematic unit (Verse) with directed questions:

  1. What does the lyrist say yes to in the first verse? (Late-night parties, craziness, girls, comics, foreigners, and cool people.)
  2. Whom does he reject in the second verse? (Cowards, those without humour, and vain people.)
  3. In the third verse whom does he accept? ('Our people', clever people, dreamers, intellectual and progressive peoples, pubs, and small safe motorcycles/scooters.)
  4. What does he reject in the first verse? (Technocrats and their ladies, the 'nouveau riche' in general, and those who are not bold.)
  5. What do we want from our lives? (Craziness, parties, recreational activities, dance, music, having fun, interesting people of all races, sporting activities and education.)
  6. What else do we accept? (Soldiers, gypsies, beautiful people, cocktails, long hair, and rock music fans.)
  7. What do we reject? (Drugs and any other addictions.)
  8. What else do we like to have in our lives? (Walks and rides, travel, relaxation, rest, friends, jokes, pets, and personal safety.)
  9. In the ninth verse, what else do we choose? (Everything that is beautiful and clever, but also crazy and jealous people.)
  10. In closing, what else do we reject? (Clueless people, nonsensical and dangerous stupidity, those who are deadened by substance abuse, bad diet and AIDS.)
Teaching Stage C'
Synthesis: Which messages does the lyricist convey through this particular song?
o   It is wonderful to accept and respect all people in our lives; immaterial of what they look like, their race or ethnicity, their level of education, and regardless of which sports or music they prefer.
o   We respect and protect our own lives and we do not endanger ourselves unnecessarily.
o   We enjoy the beauty of life in a safe manner (recreation, travel, friends, and love).
o   We reject anything endangers our lives (drugs, addictions, anorexia, car and bike races, sports violence, drunkenness, and unprotected sex).
o   We value a person for who they are; regardless of personal appearance, the clothes they wear or the things they like.
Conclusion: 
We avoided racism, xenophobia and fanaticism. We say yes to whatever and whomever brings joy and meaning to our lives. 
A.Provetza
Teacher of greek Language.













 











No comments:

Post a Comment